Societatea mixtă Ringier Sportal S.R.L., formată din Ringier Romania S.R.L. şi Sportal Media Group Bulgaria, a încheiat un acord cu Intact Media Group pentru a achiziţiona importanta marcă sportivă românească Gazeta Sporturilor. Prin această achiziţie, Ringier Romania va deveni liderul de necontestat al pietei de media digitală din ţară.
Acordul privind achiziţia include atât platforma digitală GSP.ro, cât şi ediţia tipărită a Gazetei.
GSP.ro este portalul de informatii sportive numarul unu, si unul dintre cele mai importante site-uri jurnalistice din România, cu peste 3,5 milioane de vizitatori unici pe lună.
Ediţia tipărită a Gazetei are o vânzare de aproximativ 20.000 exemplare pe zi.
“Achiziţia Gazetei este un pas enorm pentru noi, în calitatea noastra de companie media cu un puternic ADN jurnalistic. Gazeta Sporturilor va reprezenta o altă ofertă puternică pentru cititorii noştri. Punctul forte al mărcii Gazeta este reprezentat de calitatea ridicată a conţinutului său editorial realizat de poate cea mai respectată echipă din Romania si condusă de unul dintre cei mai importanți jurnaliști sportivi si de investigație ai țării, Cătălin Tolontan. După aproape două decenii, sunt foarte fericit sa urez bun venit echipei Gazetei, la Ringier România“, spune Mihnea Vasiliu, Director General al Ringier Romania. “Împreună cu Sportal Media Group Bulgaria, formăm un mix ideal de know-how cu un mare potenţial. Toate trei partile sunt dornice să construiască un proiect amplu, cu caracter inovator și de înaltă calitate, dedicat cititorului roman interesat de sport“.
“Gazeta este renumită pentru oferirea celui mai relevant conţinut sportiv din România. Aștept cu nerăbdare să sprijinim marca, cu expertiza echipelor noastre de IT și de dezvoltare. Împreună cu Ringier România, vom investi în infrastructura tehnologică a GSP.ro, pentru a stimula conţinutul de inalta calitate de pe platformă. În acelaşi timp, vom oferi soluţii inteligente de continut, atractive atat pentru fanii sportului şi ai pariurilor, cat şi pentru clienţii internaţionali relevanţi de publicitate“, spune Stilian Shishkov, CEO al Sportal Media Group, şi leaderul importantei platforme bulgare sportive Sportal.bg.
“Ma bucur ca am reusit sa castigam loialitatea unei audiente de sport semnificative si sa cream un brand foarte puternic – Gazeta Sporturilor. In acest moment, intrucat strategia noastra este sa ne concentram pe business-ul nostru principal de televiziune, radio si digital, am considerat ca Ringier este cel mai bun loc pentru a pastra calitatea GSP, a-i asigura dezvoltarea si a integra echipa. Sunt multumita ca am ajuns la un acord benefic pentru toate partile implicate si le doresc tuturor mult succes“, a explicat Camelia Voiculescu, Presedinte al Intact Media Group.
“Ne vom asigura ca GSP.ro isi va consolida pozitia de leader pe piata portalurilor de sport din Romania”, spune Robin Lingg, Membru al Boardului Executiv al Ringier AG. ”Vom extrage toate sinergiile rezultate din punerea laolalta a operatiunilor de media ale Ringier, a expertizei digitale a Sportal Media Group si a continutului de inalta calitate al Gazetei, pentru a atinge impresionante noi standarde”.
Achiziţia este aşteptată să se finalizeze în septembrie 2018, in prezent aceasta fiind supusă aprobării privind controlul fuziunilor, la autoritățile competente.
———
Despre RINGIER SPORTAL S.R.L.
RINGIER SPORTAL S.R.L (infiintata la sfarsitul lui Martie 2018), este o societate mixtă 50:50, cu actionarii Ringier Romania S.R.L., subsidiara directă a Ringier AG din Elveţia, şi Sportal Media Group Bulgaria.
Despre Ringier Romania S.R.L.
Înfiinţată în 1992, Ringier Romania este in topul grupurilor de media din România şi un jucător cheie pe piaţa locală a portalurilor de anunturi. Portofoliul tipărit şi digital al companiei include unele dintre cele mai reprezentative titluri din media locală, precum: Libertatea, Stiri curate, Auto Bild, Libertatea pentru femei, NOIZZ, ELLE, VIVA!, Unica, Avantaje, Glamour, revista Psychologies, la care se adauga portalurile de anunturi-lider de piaţă, respectiv eJobs şi Imobiliare.
Despre Sportal Media Group Bulgaria
Sportal Media Group operează Sportal.bg, cel mai de succes portal sportiv din Bulgaria lansat în martie 2006. Acesta angajează peste 60 de jurnalişti care livrează peste 300 de subiecte zilnic, din toată lumea. În prezent site-ul înregistrează peste 85,000,000 vizualizări lunar. Este primul site bulgar care şi-a lansat propriul serviciu de televiziune pe internet.
Pe lângă Sportal.bg, Sportal Media Group operează un total de 40 site-uri și peste 45 de canale de social media, conducand in clasament pe categoriile sport, știri generale, afaceri, stil de viață, comerț electronic și servicii. Grupul este specializat în dezvoltarea platformelor IT și in managementul produselor și serviciilor specifice sportului, si detine o echipă editorială excelentă.