Ringier lansează o nouă platformă online: Noizz.ro

Ringier face zgomot. Compania elvețiană a lansat oficial pe piaţa din România o nouă platformă noizz.ro, adresată unui „public urban, conectat digital (generația C)”.

Publicația este condusă de Hara Ilie, în calitate de publisher al Noizz, cel care coordonează o echipă de 10 persoane dedicată acestui proiect.

Planul nostru e să facem din Noizz.ro destinația online principală a oamenilor cool, contectați din România, care vor să iasă în evidență și să facă diferența“, a spus Hara Ilie.

România este a cincea piață în care se manifestă Noizz, după Polonia, Serbia, Slovacia și Germania.

Noizz.ro acoperă zone precum modă și lifestyle, street art și muzică underground, până la subiecte politice și sociale, dar și evenimentele, viața de noapte urbană, lumea culinară, filmele și muzica.

Jovan Protic, Digital Publishing Director al Ringier Axel Springer Media AG: „Lansarea Noizz.ro în România este înca un punct de referință în construcția unui brand pan-european care se adresează generației C (generația conectată). Sunt încrezator că Noizz.ro va răspunde într-un fel unic nevoilor userilor și ale clienților de publicitate, datorită autenticității și atractivității conținutului său jurnalistic.“

Brand-ul Noizz a pornit în noiembrie 2015, în Polonia. In 2016, au urmat Serbia și Slovacia, iar la începutul acestui an platforma a fost lansată și în Germania, în parteneriat cu BILD.

———

Despre Ringier România

Ringier România este una dintre cele mai mari companii de publishing din țară, care activează din 1992. Portofoliul Ringier include reviste și ziare de succes precum Libertatea, ELLE, Glamour și Unica. Brandurile sale informează, prin jurnalism de calitate, atât digital, cât și print, cititorii săi loiali și activi. Compania deține una dintre cele mai mari divizii de vânzări media, care conectează agențiile de publicitate cu brandurile media locale. Ringier România face parte din marele grup Ringier AG, grupul multinațional de media din Elveția, cu sediul în Zürich. Fondată în 1833, compania este în prezent activă în 18 țări din întreaga lume.