Ringier România câștigă premiul IAB MIXX Awards pentru cel mai bun proiect special în categoria Native Publishing

 

București, 20 noiembrie 2018 – Ringier România câștigă premiul pentru Cel mai bun proiect în categoria Native Advertising – în cadrul festivalul IAB MIXX Awards 2018, aflat la a 7-a ediție. IAB MIXX Awards este singurul festival internațional exclusiv de digital și marketing interactiv din România și sărbătorește în fiecare an creativitatea și eficiența în publicitatea online autohtonă.

 

Proiectul câştigător la IAB MIXX Awards 2018 se numeşte Sandvișul, și la drum! şi este dezvoltat de către Studioul de Creație Ringier, în colaborare cu agenția de media Starcom, pentru clientul Hochland. Sandvișul, și la drum! este un ghid interactiv care adună cele mai frumoase zece locuri din România, cu recomandări personalizate de călătorii și rețeta unui sandviș special, cu brânză topită Hochland, alături de ingrediente tipice locului respectiv.

 

Principala provocare a echipei de creație Ringier a fost să se detașeze de contextul previzibil în care se promovează un produs alimentar, prin emisiuni de gătit.  Tocmai de aceea, echipa s-a concentrat asupra lumilor afective ale cititorilor, emoțiile și simțurile care sunt angajate atunci când cineva explorează cultura mâncării prin călătorii, pentru o experienţă deplină și de neuitat. S-a apelat la nostalgia călătoriilor în care pauza de sandviș era un moment special, prilej de odihnă și reîncărcat bateriile, iar asocierea gusturi locale – brânza Hochland a fost foarte firească.

 

Proiectul special a beneficiat de un microsite dezvoltat pe site-ul Avantaje.ro, care îmbină atât componenta comercială şi informativă, cât şi cea de fidelizare. Protagoniștii campaniei au dat provocarea mai departe și au promovat și un concurs, prin care participanții au avut posibilitatea să câștige unul dintre cele 10 seturi cadou oferite de Hochland.

 

Proiectul „Sandvișul, și la drum!„ a reușit să valorifice conținutul online atât pe site-uri și social media, cât și prin direct mailing,  folosindu-se de publicitatea nativă pentru a stabili o relație autentică cu consumatorii.

 

***

Echipa Ringier România:

Doru Puscasu – Creative Lead

Mirela Petre – Copywriter

Cătălin Ciobanu – Art Director

Daniel Pârlitu – Developer

Diana Munteanu – Project Manager