Ringier România lansează noua platformă online digital.ringier.ro, destinată exclusiv segmentului B2B

Ringier România anunţă lansarea noului website digital.ringier.ro, o platformă interactivă care prezintă utilizatorilor informații detaliate privind portfoliul său variat de branduri şi servicii, audienţa, tehnologiile moderne şi proiectele speciale ale grupului. Noua platformă oferă o experienţă online în spiritul inbound marketing, destinată exclusiv segmentului B2B. 

 

Site-ul proaspăt lansat digital.ringier.ro are un design modern, structură intuitivă și o interfaţă adaptabilă pentru orice tip de device smart (desktop, tabletă sau smartphone), tocmai pentru ca utilizatorii să beneficieze de o experiență de navigare mai valoroasă, mai utilă și mai plăcută.  Proiectarea, elaborarea design-ului UX , coordonarea tehnică și dezvoltarea propriu-zisă a platformei a fost integral realizată de echipa Ringier România.

 

În noua platformă digitală, Ringier include o secțiune dedicată numeroaselor sale proiecte speciale. Dezvoltate de propria echipă de creație, acestea îmbină conținutul editorial valoros cu inovațiile tehnologice din mediul digital în folosul publicului său, dar și al clienților săi. În noua secțiune, utilizatorii descoperă proiecte cu tipuri variate de conținut: seriale video, microsite-uri interactive, campanii cu influenceri, quiz-uri și articole native. Proiectele speciale reprezintă un diferențiator major pentru Ringier, fiind unul dintre puținii publisheri care produce intern conținut de calitate, informativ sau de divertisment, care explorează teme importante pentru public și-l conectează la soluțiile companiilor.

 

Având în vedere că producția video constituie un element esențial din portfoliul Ringier, noua platforma digitală va fi, în curând, completată și de o secțiune dedicată celor zeci de emisiuni filmate zilnic în studioul Ringier și transmise în direct pe paginile de Facebook ale publicațiilor grupului.

 

Printre noile categorii pe care le prezintă website-ul se numără și tehnologiile. Compania Ringier colaborează cu liderii de soluții de pe piața locală și internațională, precum: Pubmatic, CXense, DoubleClick,  pentru a oferi clienților săi o varietate de servicii moderne și multiple opțiuni de desfășurare a campaniilor, care folosesc audiențele pentru a ajunge mai ușor la potențialii consumatori. Cifrele de trafic și audiență prezentate pe site constituie rezultatele Ringier aferente lunii septembrie 2018 și servesc  drept sursă de informare orientativă pentru utilizatori.

 

Pe lângă experiența îmbunătățită de UX, utilizatorii site-ului vor avea acces exclusiv la informații cu privire la performanțele fiecărui brand Ringier în parte, atât în online, cât şi print, la proiectele speciale dezvoltate pentru companii și agenții de publicitate, precum și la calendarul evenimentelor  de tradiție și “la cerere”, organizate de propria echipa de marketing și evenimente, prin prisma brandurilor Ringier de succes.

 

———

Despre Ringier România

Ringier România este una dintre cele mai mari companii de publishing din țară, care activează din 1992. Portofoliul Ringier include reviste,  ziare și platforme online de succes, precum: Libertatea, GSP, ELLE, eJobs și Unica. Brandurile sale informează, prin jurnalism de calitate, atât digital, cât și print, cititorii săi loiali și activi. Compania deține una dintre cele mai mari divizii de vânzări media, care conectează agențiile de publicitate cu brandurile media locale. Ringier România face parte din marele grup Ringier AG, grupul multinațional de media din Elveția, cu sediul în Zürich. Fondată în 1833, compania este în prezent activă în 18 țări din întreaga lume.