Ringier România, printre primii publisheri din țară care a adoptat soluția de header bidding pentru eficientizarea inventarului (media) online

București, 24 august 2018 –  Începând cu 1 august 2018, Ringier România intră live cu soluția de header bidding pentru a conduce strategii mai eficiente de monetizare și accesibilitate pentru inventarul de afișări de care dispune.

Header bidding, tehnologia utilizată în prezent de un număr limitat de companii din România, permite un acces democratic la spațiul publicitar oferit de publicații și conduce la o situație de tip win-win; astfel, prețul afișărilor se păstrează la un nivel justificat strict de concurență pe acestea, iar cumpărătorii pot ajunge mai ușor la utilizatorii valoroși pentru ei.

Prin această tehnologie, Ringier oferă posibilitatea clienților și agenţiilor din România să folosească diverse platforme de tip DSP prezente localPubmatic, Smart AdServer, Criteo. Header bidding-ul permite acestora să acceseze în mod transparent și onest inventarul disponibil pe site-uri, sărind peste logica mecanică de alocare pe care o oferă ad-serverul.

Ringier implementează  tehnologia de Header Bidding cu partenerului pe tehnologie programmatic – Pubmatic.

Accesul este complet legal în ceea ce privește protecția datelor, Ringier integrând Header Bidding cu soluția de distribuire a consimțământului bazată pe IAB Framework.

———

Ringier România este una dintre cele mai mari companii de publishing din țară, care activează din 1992. Portofoliul Ringier include reviste și ziare de succes precum Libertatea, ELLE, Glamour și Unica. Brandurile sale informează, prin jurnalism de calitate, atât digital, cât și print, cititorii săi loiali și activi. Compania deține una dintre cele mai mari divizii de vânzări media, care conectează agențiile de publicitate cu brandurile media locale. Ringier România face parte din marele grup Ringier AG, grupul multinațional de media din Elveția, cu sediul în Zürich. Fondată în 1833, compania este în prezent activă în 18 țări din întreaga lume.